Kifundáltam, kerekítek kettőnél kevesebb krikszkrakszot, kizárólag „k” kezdetű kombinációkkal. Aztán úgy gondoltam, hogy ennél azért gyorsabban és érthetőbben térek a lényegre. Beszéltünk már arról, hogy akarjunk más csatornákban is gondolkodni, merjük az online és offline megoldásokat keverni!
A LadyBird abban is különleges, hogy tárolhatod, szerkesztheted benne az offline üzeneteidet, amelyek aztán postázásra kerülnek. Könnyedén átvezetheted e-mailbe egy-egy szórólapod anyagát, kombinálhatod telemarketing jegyzeteidet a tartalom kialakításánál, vagy akár az offline üzletedben – akár webshop-odban – rendszeresített voucher is letöltésre kerülhet a kiküldött hírlevélben.
A komplexitáshoz tartozik, hogy bátran válasszuk szét a reklám tartalmú e-dm-eket és a hírleveleket, kössük össze a közösségi jelenlétet, a weblapot és az e-mail marketing tartalmakat, funkciókat.
Integrált gondolkodást jelent az is, hogy belekezdünk egy kis keresztmarketingbe, elhelyezünk linkeket más, célcsoportunk által látogatott oldalakon, pl. a fodrászüzletből vevőket hozunk át a fitness terembe, netán jutalékos formában „viszontértékesítőket” találunk néhány partner személyében.
Ma már rengeteg rendezvényen tudjuk elérni saját célcsoportunkat, szinte minden iparágban. Nem biztos, hogy mindegyik megéri a belépési, vagy kiállítási költségeket, de sokszor 1-2 ezer forintos díj ellenében sokszáz potenciális ügyféllel tudunk szót váltani élőben. A névjegykártya csere már feljogosít arra, hogy e-mail-t írj, megszólítsd az illetőt és elkezdődjön egy előre megtervezett, automatizált kampány.
Kardot kell kötnünk, kirántva kilovagolni kezes kortársak közé, keresni kapcsolatot, kenyeret komplex kampány kerekítésével!