HTML

LadyBird, a szexi marketing asszisztens

LadyBird, a szexi marketinges kalandjai a marketing, kommunikáció és értékesítés tengerén. A hullámok az online marketingről, e-mail kampányokról, sms kampányokról, online piackutatásról, értékesítés és telemarketing támogatásról és sok aktuális marketinget, és kommunikációt felölelő témáról csapkodnak.

Friss topikok

Állásinterjú a szexi marketingessel

2010.07.06. 13:24 www.ladybird.hu

Elérkezett az idő arra, hogy a szexi marketinges egy állásinterjún adjon számot arról, hogy mit is tud az online marketing, az sms és e-mail kampányok tekintetében. Fény derítünk arra, hogy milyen asszisztensként állja meg a helyét, ha alkalmazzuk, milyen feladatokat bízhatunk rá.

Az interjú kivonata, amely publikus…

Született?

LadyBird Marketing Rendszer

Anyja neve?

Web-Sky Consulting kft.

Család, testvérei?

Testvérem, Mr.Brooks, Pénzügyi Rendszer

Előzetes tapasztalatai?

Nemrég kerültem a piacra, de már a Marquard Media is használ, azt hiszem ők a legjobb referencia.

Mi az 5 legfőbb erőssége?

Többfelhasználós vagyok, mindig több főnök igényeit elégítem ki!

Online elérhető vagyok bármikor, tudja, a Cloud Computing korszak gyermeke vagyok!

Sms, e-mail kampányokat tudok akár hetekre, hónapokra előre automatizálni, szöveggel, képekkel, folyamatosan változtatható adatbázissal!

Pár perc alatt összerakok egy kérdőívet design-nal együtt és aztán statisztika alapján értékelem és szűröm a következő sms, vagy e-mail küldeménynek megfelelően.

Nagyon hatékonyan támogatom a telemarketinget, az értékesítési pontok, értékesítők felé történő kommunikációt!

 

Mi a legfőbb gyengesége?

Egyelőre kevesen tudnak rólam, így egy kis önmarketinget kell gyakorolnom. Ezért is vagyok ebben a katicabogaras felsőben… Önnek tetszik?

 

Oh, igen.. hm. Mit gondol, el tudja látni a hírlevél küldés, az adatbázis tagok alkalmankénti értesítését (akció, rendezvény, meghívó) és a válaszoknak megfelelő további küldemények rendszerezését?

Igen, rendszerezésben nagyon jó vagyok! Egy komplett kis ábrán jelzem, hogy mely küldeményre, milyen válasz esetén, mely következő üzenetet kell elküldeni. Az egészet automatizálom, így tulajdonképpen egy elágazási ábrán végigkísérhető egy teljes kampány, látható, hogy hol telefonáltam, hol küldtem mail-t, hol sms-t és meg tudom nézni könnyedén, hogy mikor, mit küldtem. Ügyes vagyoook?

Igen, igen, eddig egészen jó. Igazítsa meg kérem, a fűszálas szoknyáját… Nos, ha bizonyos dolgokat tud automatizálni, akkor a maradék idejét mire fordítaná?

Folyamatosan fejlesztem magamat. Egyre több statisztikát tudok elkészíteni, egyszerűsítem a folyamataimat, és gyorsan reagálok arra, ha épp szükségük van valami új dologra a kialakított rendszerben! Bizony ám, a testem szabható… persze bizonyos mértékig, tudja…

Khm, értem. Nos, LadyBird, tegyünk egy próbát, hajlandó egy ingyenes próbamunkát elvégezni, itt a saját asztalomon?

Minden vágyam! Csak ügyesen kezelje a megfelelő gombjaimat és már kezdhetjük is… nézze:

http://ladybird.hu/ladybird/regfree

 

Szólj hozzá!

Címkék: marketing kampány mail e ingyenes online sms rendszer asszisztens többfelhasználós

A bejegyzés trackback címe:

https://szeximarketinges.blog.hu/api/trackback/id/tr452133293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása