HTML

LadyBird, a szexi marketing asszisztens

LadyBird, a szexi marketinges kalandjai a marketing, kommunikáció és értékesítés tengerén. A hullámok az online marketingről, e-mail kampányokról, sms kampányokról, online piackutatásról, értékesítés és telemarketing támogatásról és sok aktuális marketinget, és kommunikációt felölelő témáról csapkodnak.

Friss topikok

Ismerkedés a Ladybird programmal - Így veszítettem el szüzességemet

2011.11.02. 15:37 www.ladybird.hu

Egy elégedett felhasználónk írta e szokatlan stílusú szösszenetet:

Még soha nem volt afférom szexi marketingessel, eddig jobbára csak a pattanásos képű, túlsúlyos, vagy gebe nőcskéket sikerült némi pettingre rábírnom. Most viszont megtört a jég, sikerült megfektetnem a Ladybird nevezetű hölgyeményt. Mi tagadás, nem kellett sokáig fűzni...

A felső menüben könnyedén tudtam navigálni, és előjáték gyanánt a "Mit?", "Kinek?" és a "Hogyan?" kérdésekre adandó lehetséges válaszokat áttanulmányozva feltérképeztem a leányzó fekvését, és először az első kérdésre válaszoltam: én bizony e-mailes küldeményt szeretnék létrehozni. Az SMS és hasonló perverziók ráérnek később. 

A következő lépésben meghatároztam a hírlevél küldés célcsoportjait, itt kedvemre felvehettem annyi új címzettet, amennyit csak bírtam. E földöntúli kényeztetés hatására sikerül előcsalnom az első halk sikolyt Ladybird kisasszonyból. Mivel tapasztalatlanságom kezdett kiütközni, hagytam, hogy ő vezessen a továbbiakban, és a "Hogyan?" menüpont alatt már közösen jutottunk el a csúcsra, és választottuk ki az egyszerűsített küldést. Akkor még nem gondolkodtam kampányban, csupán egyéjszakás kalandra számítottam.

Azóta persze fordult a világ, és rájöttem, egyre többet akarok. Kampányt, ami automatikusan kiküldi minden feliratkozottnak az új eseményt, melyet csak hozzá kell rendelni. Ki akarom próbálni a tömeges SMS küldést, a telefonos marketinget, és még sok más bizarr, de izgató fogást.

Kívánom, hogy mindenkinek ilyen ügyes tanárnénije legyen, aki feledtetni tudja tapasztalatlanságát, és bevezeti a hírlevélküldés bonyolultnak tűnő, de valójában pofonegyszerű világába!

 

Szólj hozzá!

Címkék: hírlevél küldés ladybird

A bejegyzés trackback címe:

https://szeximarketinges.blog.hu/api/trackback/id/tr143348043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása