Egy elégedett felhasználónk írta e szokatlan stílusú szösszenetet:
Még soha nem volt afférom szexi marketingessel, eddig jobbára csak a pattanásos képű, túlsúlyos, vagy gebe nőcskéket sikerült némi pettingre rábírnom. Most viszont megtört a jég, sikerült megfektetnem a Ladybird nevezetű hölgyeményt. Mi tagadás, nem kellett sokáig fűzni...
A felső menüben könnyedén tudtam navigálni, és előjáték gyanánt a "Mit?", "Kinek?" és a "Hogyan?" kérdésekre adandó lehetséges válaszokat áttanulmányozva feltérképeztem a leányzó fekvését, és először az első kérdésre válaszoltam: én bizony e-mailes küldeményt szeretnék létrehozni. Az SMS és hasonló perverziók ráérnek később.
A következő lépésben meghatároztam a hírlevél küldés célcsoportjait, itt kedvemre felvehettem annyi új címzettet, amennyit csak bírtam. E földöntúli kényeztetés hatására sikerül előcsalnom az első halk sikolyt Ladybird kisasszonyból. Mivel tapasztalatlanságom kezdett kiütközni, hagytam, hogy ő vezessen a továbbiakban, és a "Hogyan?" menüpont alatt már közösen jutottunk el a csúcsra, és választottuk ki az egyszerűsített küldést. Akkor még nem gondolkodtam kampányban, csupán egyéjszakás kalandra számítottam.
Azóta persze fordult a világ, és rájöttem, egyre többet akarok. Kampányt, ami automatikusan kiküldi minden feliratkozottnak az új eseményt, melyet csak hozzá kell rendelni. Ki akarom próbálni a tömeges SMS küldést, a telefonos marketinget, és még sok más bizarr, de izgató fogást.
Kívánom, hogy mindenkinek ilyen ügyes tanárnénije legyen, aki feledtetni tudja tapasztalatlanságát, és bevezeti a hírlevélküldés bonyolultnak tűnő, de valójában pofonegyszerű világába!