HTML

LadyBird, a szexi marketing asszisztens

LadyBird, a szexi marketinges kalandjai a marketing, kommunikáció és értékesítés tengerén. A hullámok az online marketingről, e-mail kampányokról, sms kampányokról, online piackutatásról, értékesítés és telemarketing támogatásról és sok aktuális marketinget, és kommunikációt felölelő témáról csapkodnak.

Friss topikok

Emlékezz az előnyökre - e-mail marketing

2010.08.12. 19:40 www.ladybird.hu

Hova is tegyük az e-mail marketing-et. Ahogy Berényi Konrád, a hazai online marketing megkerülhetetlen személye az egyik blog bejegyzésében helyre rakta egyik versenytársunkat, annak örültem, mert úgy gondolom, hogy az e-mail marketing csak az egyik eszköz, nem mindenható és nem fog önmagában csodát tenni. Ráadásul azért bizonyos munkát nem lehet megúszni, viszont, ha okos rendszert ügyesen használsz – Minden szentnek a LadyBird felé hajlik a keze – akkor sok dolgot tudsz előre, automatizáltan működtetni.

Szóval az e-mail marketing, ma már kezd klasszikus online eszközzé válni. Beszélj az ügyfeledhez, ne hagyd, hogy elfelejtsen, de küldj neki hülyeséget csak azért, hogy jelen légy. Az elsődleges összehasonlítás a nyomtatott kommunikációs eszközökhöz képest azért már mutatja, hogy miért is szeretjük, miért üzemeltet szinte mindenki e-mail marketinget.

Mert a hírleveles feliratkozás – ha van mondanivalód (legyen J - az egyik legegyszerűbb adatbázis építési lehetőség.

Mert a nyomtatott szférához viszonyítva költségkímélő – nézd csak meg a mi árainkat: http://ladybird.hu/ladybird/packages

Mert mérhető, nagyobb a válaszadás, reakciók aránya, mint ha szórólapoznál.

Mert online akár naponta ott lehetsz az ügyfél fejében, ezt nem bírnád menedzseléssel és pénzzel, ha folyamatosan nyomdáznál.

Mert növelheted a saját weboldalad, microsite-od, márka oldalad látogatottságát.

Mert az e-mail marketing keretein belül egyszerűen küldhetsz rendszeres hírlevelet, akciós figyelemfelhívást, új termék/szolgáltatás bemutatást, online kérdőívet / ügyfél elégedettségi felmérést, meghívót / értesítő e-mailt.

Mert nagyon sokszínű lehetsz, percek alatt változtathatsz a formátumon, a visszajelzések mérésén, a linkeken, hivatkozásokon – tehát Te tereled, irányítod az ügyfeled.

Azért is mondom, hogy klasszikus eszköz, mert az online eszköztár napról napra változik, megújul és remélhetőleg abba az irányba tart, hogy minél célzottabban kommunikálhassunk, minél jobb szituációkban érhessük el a nekünk kedves ügyfelet.

Tehát igenis válassz online marketing rendszert, amellyel tudsz e-mail marketing kampányokat, sms kampányokat és telemarketinget is megvalósítani, de ne feledkezz el más csatornáról, felületről, eszközről sem, amellyel akár a saját hírleveledet, üzenetedet tudod megtámogatni, bevételre váltani.

 

2 komment

Címkék: berényi konrád e mail marketing előnyök marketing rendszer

A bejegyzés trackback címe:

https://szeximarketinges.blog.hu/api/trackback/id/tr272217782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása