HTML

LadyBird, a szexi marketing asszisztens

LadyBird, a szexi marketinges kalandjai a marketing, kommunikáció és értékesítés tengerén. A hullámok az online marketingről, e-mail kampányokról, sms kampányokról, online piackutatásról, értékesítés és telemarketing támogatásról és sok aktuális marketinget, és kommunikációt felölelő témáról csapkodnak.

Friss topikok

Chat weboldalra - ne szalassz el egy ügyfelet sem

2012.01.23. 17:25 www.ladybird.hu

Belegondoltál már, hány ügyfelet veszthetsz azzal, hogy nem tud azonnal kapcsolatba lépni veled, vagy weboldalad ügyfélszolgálatával? Jól sejted, nagyon sokat.

Felmérések szerint, ha egy érdeklődő néhány másodpercen belül nem talál használható kommunikációs csatornát, továbbáll.

A LadyBird chat pont erre a helyzetre kínál jó megoldást. Ahogy a látogatód belép az oldalra, felugrik egy chat ablak, melyen keresztül azonnal érdeklődhet munkatársaidnál az őt érdeklődő szolgáltatásról vagy árucikkről.

A chat alkalmazás mérete elég kicsi ahhoz, hogy ne legyen zavaró, de épp eléggé figyelemkeltő annak érdekében, hogy leendő ügyfeleid észrevegyék. A chat segítségével akár a nap 24 órájában "megfoghatod" az egyébként nagy valószínűséggel lemorzsolódó vásárlóidat.



Hírlevél küldő program

Szólj hozzá!

Címkék: chat hírlevél készítés küldő weboldalra

Újdonságok a Ladybird-nél

2011.11.02. 17:05 www.ladybird.hu

A mögöttünk hagyott néma 13 hónap korántsem telt eseménytelenül. A Ladybird hírlevél küldő szoftver megállíthatatlanul fejlődik, és egyre több funkcióval bővült. Lássuk most néhányat ezekből, egyelőre a teljesség igénye nélkül.

E-mail darabszám növelés

Kettő csomagunkban is megnöveltük a havonta kiküldhető e-mailek számát. A Smart csomag havi 8 ezer, az XXl pedig 56 ezer e-mail küldését teszi lehetővé. 

Bevezettük új csomagunkat, a Ladybird Mini-t

Igen kedvező ára mellett azért a legfontosabb funkciók megmaradtak benne, úgy mint a havi 4000 kiküldhető e-mail, egy órás díjmentes tanácsadás a kezdéshez, és az ingyenes support. 

Google Analytics integráció

A Google Analytics segítségével nyomon követhető minden fontos esemény, amely a LadyBird használatához kapcsolódik. Célkonverziók alakíthatók ki, valamint akár "real time"-ban is követhető, hogy mit csinálnak oldalunkon az ott tanyázó látogatók.

A-B teszt

Ezzel a módszerrel könnyedén lemérhető, hogy kétféle hírlevéltípus közül melyikre harapnak jobban a célszemélyek, vagyis melyik válik be jobban. 

Szólj hozzá!

Ismerkedés a Ladybird programmal - Így veszítettem el szüzességemet

2011.11.02. 15:37 www.ladybird.hu

Egy elégedett felhasználónk írta e szokatlan stílusú szösszenetet:

Még soha nem volt afférom szexi marketingessel, eddig jobbára csak a pattanásos képű, túlsúlyos, vagy gebe nőcskéket sikerült némi pettingre rábírnom. Most viszont megtört a jég, sikerült megfektetnem a Ladybird nevezetű hölgyeményt. Mi tagadás, nem kellett sokáig fűzni...

A felső menüben könnyedén tudtam navigálni, és előjáték gyanánt a "Mit?", "Kinek?" és a "Hogyan?" kérdésekre adandó lehetséges válaszokat áttanulmányozva feltérképeztem a leányzó fekvését, és először az első kérdésre válaszoltam: én bizony e-mailes küldeményt szeretnék létrehozni. Az SMS és hasonló perverziók ráérnek később. 

A következő lépésben meghatároztam a hírlevél küldés célcsoportjait, itt kedvemre felvehettem annyi új címzettet, amennyit csak bírtam. E földöntúli kényeztetés hatására sikerül előcsalnom az első halk sikolyt Ladybird kisasszonyból. Mivel tapasztalatlanságom kezdett kiütközni, hagytam, hogy ő vezessen a továbbiakban, és a "Hogyan?" menüpont alatt már közösen jutottunk el a csúcsra, és választottuk ki az egyszerűsített küldést. Akkor még nem gondolkodtam kampányban, csupán egyéjszakás kalandra számítottam.

Azóta persze fordult a világ, és rájöttem, egyre többet akarok. Kampányt, ami automatikusan kiküldi minden feliratkozottnak az új eseményt, melyet csak hozzá kell rendelni. Ki akarom próbálni a tömeges SMS küldést, a telefonos marketinget, és még sok más bizarr, de izgató fogást.

Kívánom, hogy mindenkinek ilyen ügyes tanárnénije legyen, aki feledtetni tudja tapasztalatlanságát, és bevezeti a hírlevélküldés bonyolultnak tűnő, de valójában pofonegyszerű világába!

 

Szólj hozzá!

Címkék: hírlevél küldés ladybird

Komplex kampány kerekítése

2010.09.30. 19:03 www.ladybird.hu

Kifundáltam, kerekítek kettőnél kevesebb krikszkrakszot, kizárólag „k” kezdetű kombinációkkal. Aztán úgy gondoltam, hogy ennél azért gyorsabban és érthetőbben térek a lényegre. Beszéltünk már arról, hogy akarjunk más csatornákban is gondolkodni, merjük az online és offline megoldásokat keverni!

A LadyBird abban is különleges, hogy tárolhatod, szerkesztheted benne az offline üzeneteidet, amelyek aztán postázásra kerülnek. Könnyedén átvezetheted e-mailbe egy-egy szórólapod anyagát, kombinálhatod telemarketing jegyzeteidet a tartalom kialakításánál, vagy akár az offline üzletedben – akár webshop-odban – rendszeresített voucher is letöltésre kerülhet a kiküldött hírlevélben.

A komplexitáshoz tartozik, hogy bátran válasszuk szét a reklám tartalmú e-dm-eket és a hírleveleket, kössük össze a közösségi jelenlétet, a weblapot és az e-mail marketing tartalmakat, funkciókat.

Integrált gondolkodást jelent az is, hogy belekezdünk egy kis keresztmarketingbe, elhelyezünk linkeket más, célcsoportunk által látogatott oldalakon, pl. a fodrászüzletből vevőket hozunk át a fitness terembe, netán jutalékos formában „viszontértékesítőket” találunk néhány partner személyében.

Ma már rengeteg rendezvényen tudjuk elérni saját célcsoportunkat, szinte minden iparágban. Nem biztos, hogy mindegyik megéri a belépési, vagy kiállítási költségeket, de sokszor 1-2 ezer forintos díj ellenében sokszáz potenciális ügyféllel tudunk szót váltani élőben. A névjegykártya csere már feljogosít arra, hogy e-mail-t írj, megszólítsd az illetőt és elkezdődjön egy előre megtervezett, automatizált kampány.

Kardot kell kötnünk, kirántva kilovagolni kezes kortársak közé, keresni kapcsolatot, kenyeret komplex kampány kerekítésével!

Szólj hozzá!

Címkék: marketing kampány telemarketing e mail keresztmarketing ladybird

Mi van a vége után?

2010.09.28. 20:16 www.ladybird.hu

Ez egy olyan kérdés, amellyel sokat találkozhatunk mindennapi életünkben. Mert mi vár minket egy párkapcsolati szakítás, egy lejátszott tétmérkőzés, vagy életünk földi befejezése után? Talán sosem tudjuk ezt biztosan, talán minden leélt évtized után másként vélekedünk majd a témáról. Ami viszont biztos, hogy egy kampány, egy e-mail sorozat ügyében előre tudjuk tervezni, milyen utókövetést akarunk megvalósítani.

Természetes, hogy a beérkező válaszok, kérdések, észrevételek feldolgozásra kerüljenek! Beszélgessünk, kommunikáljunk, reagáljunk!

Nagyon fontos, ha felmérést készítettünk online kérdőívvel, akkor a kitöltők köszönjük meg az együttműködést és a későbbiekben hivatkozzunk bátran bizonyos aktivitásoknál, hogy mindez nem jöhetett volna létre, ha hűséges fogyasztóink nem segítenek minket véleményükkel.

Vezessünk adatbázist arról, hogy ki írt nekünk! Ha statisztikát szeretnénk az interaktivitásról, fel kell ismerjük a legkommunikatív fogyasztókat.

Tulajdonképpen egy CRM rendszernek, vagy akár egy egyszerű excel táblának is alapvető feladata, hogy lássuk, mely ügyféllel, mikor, hányszor és milyen szituációban kommunikáltunk.

Vizsgáljuk meg a visszaérkező impulzusok alapján, hogy képezhetünk-e újabb célcsoportokat, át kell-e helyeznünk egyes személyeket más szegmensekbe.

A legfontosabb persze az, hogy a visszajelzések alapján tegyünk lépéseket, dolgozzuk fel az információkat! Legyen hatása annak, hogy adatok, vélemények kerültek a birtokunkba, érezzük mi is, hogy van értelme a kampányolásnak – bővül, vagy minőségében mélyül az adatbázisunk, elkötelezettebb ügyfeleket látunk, növeljük az interaktivitást – és persze fontos, hogy olvasóink is érezzék, törődünk velük, kiszolgáljuk őket, figyelünk rájuk!

Szólj hozzá!

Címkék: statisztika online crm kérdőív utókövetés

Én mérek, te mérsz, ő m(i)ért?

2010.09.23. 17:58 www.ladybird.hu

Ő miért nem mér? Ebben a részben nem azt kutatjuk, hogy kinek milyen kifogása van arra, hogy nem méri az elvégzett munkát és nem is azt, hogy a google rendszere milyen új csodákra képes. Ezekkel tele a padlás, sok helyen találunk rá iránymutatást.

Sokkal inkább érdekes lehet, hogy az e-mail marketing hatékonyságát, a saját rendszereden keresztül hogyan méred. Sőt, kiegészíthetjük a rendszer fogalmát azzal, hogy belevesszük az offline hatások mérését is, nyilván nem a LadyBird-ön keresztül, hanem mondjuk eladáshelyi megoldásokkal.

Ha e-mail-t írsz – hírlevél, vagy e-dm – több lehetőséged is nyílik a hatékonyság mérésére. Készíts olyan tartalmat, amelyben egy link segítségével átviszed az olvasót az általad bemutatni kívánt oldalra. A link – hivatkozás – kattintásai a LadyBird-ön belül mérhetők. Megtudod, hogy ki, mikor kattintott. Ezt vizsgálhatod a kiküldés időpontjához képest – hogyan követik a leveleidet - a webshop-od, vagy offline boltod forgalmának tekintetében – mikor lesz nagyobb a forgalom – a kiküldött levelek arányában – mennyien követnek.

Ha több hivatkozást teszel bele, mérheted, versenyeztetheted az alternatívákat. Például, beszerzés előtt megnézheted, hogy a kék, vagy a piros bugyira kattintanak (először) többen. De mérheted, hogy a pénzügyi, avagy a marketing oktatásod leírására kíváncsiak inkább.

Ha pedig megnézték az oldalon és ott nem iratkoztak fel, az e-mail-be még mindig beszúrhatsz egy feliratkozási linket a végére, ahol lehetőséged nyílik arra, hogy „színt vallass” az olvasóiddal. Például, „iratkozz fel a marketing témakör hírleveleire, mert azokat külön, tematikusan küldjük majd – ne maradj le róla”.

Ha összeállítasz egy kérdőívet, statisztikázva kapod vissza az eredményeket. Például látod, hogy az egyes kérdéseknél mely válaszok voltak a legpopulárisabbak, vagy milyen értékszámokat választottak ki egy skálán, ahol pl. árat kérdeztél. És a jó hír, hogy már előre automatizálni tudod a következő leveleidet, amelyek a beérkezett válaszok alapján küldesz ki. Szűréssel egyszerűen szegmentálsz így: Az 1-es számú levél menjen azoknak, akik a 10-es kérdésben a B) választ adták, a 2-es levél, azoknak, akik a 3-as kérdésre „Nem” választ adtak és a 3-as levél mindazok felé kiküldhető, akik a piros verziót választották egy terméknél!

Ha pedig offline hatások. Nos, egy kiküldött voucher – amelynek a letöltését mérheted! – beváltása egy adott időszakon belül, elég jól mérhető akció egy üzletben is. A letöltés még csak azt jelenti, hogy felkeltettük az érdeklődését. Ha bemegy az üzletbe és hivatkozik rá, sőt előveszi fizetéskor – vagy előtte! – akkor már nyert ügyünk van, csak elrontani lehet – ő a vásárlási szándékkal rendelkező ügyfél, a vásárlás helyszínén, pénztárcával a zsebében.

Vagy, a kérdőívet – adatgyűjtésre alkalmas részekkel együtt – teljesen kitöltő és visszaküldő első 10 olvasó mozijegyet nyer. A sportboltban az Ali-ról szóló filmre, a divatüzletben a Coco Channel-ről szóló Audrey Tautou mozira.

Vagy keresztmarketinggel is megoldható a nyeremény, és így nem kerül szinte semmibe. Például, az első 10 visszaküldő kedvezményes fitness bérletet kap a partnerünktől – pl. 50%-ot a most induló salsa aerobik-ból.

A változatok kvázi végtelenek, a méréssel pedig igazolható, hogy megérte és máskor is neki kell feszülni, vagy kis változtatást igényel, esetleg elvetendő az adott marketing megoldás. Legyen jó rendszered

Szólj hozzá!

Címkék: hivatkozás mérés feliratkozás e mail marketing marketing rendszer keresztmarketing online kérdőív

Ne hidd, hogy e-mail marketinggel megoldasz mindent!

2010.09.21. 18:57 www.ladybird.hu

Igen, ma abszolút trendi az online jelenlét. Legyen weboldalad, írj hírleveleket és a facebook oldaladon folyamatosan kommunikálj. Na, cizelláljuk ezt egy kicsit.

Egy weboldalon többek között tudunk informálni, adatot gyűjteni, figyelmet felhívni, szórakoztatni, értékesíteni.

Az e-mail-ekkel további segítséget és csatornát nyújtunk ezekhez a funkciókhoz. Az e-mailekben lévő tartalomról egy szépen felépített landing page-re irányíthatjuk a forgalmat, vagy a weboldal tartalmát egészíthetjük ki a direkt üzenetekkel.

A facebook-on közösséget hozhatunk létre egy-egy brand, termék, szolgáltatás köré. Működhetnek a fenti funkciók itt is, de többnyire megint csak egy olyan felületről van szó, amelyről – mint egy gyűjtőedényből – át akarjuk folyatni a látogatókat egy – vagy több – olyan oldalra, amelyiken valójában realizálódhat a lényegi üzleti cél: olvasson el egy cikket, töltsön le egy anyagot, kattintson egy képre/videóra, vagy vásároljon online.

A twitteren ma azok nyomulnak a legjobban, akik szinte folyamatosan – 0-24 órában – jelen vannak. Ha wc-re megy, ha bevásárol, ha forgalomban ül. Tehát nem is annyira a tartalom minősége, sokkal inkább gyakorisága tud ütős lenni. Persze itt is igaz mindennek az ellenkezője, hiszen hiába írok én 5 percenként tudományosan, matematikai képletekről, nem valószínű, hogy elnyerem a twitter rajongók kegyét. De ha beleviszek némi „intimitást” – pl. nagy matematikusok nemi életéről, vagy akár a sajátomról – nos, akkor már garantáltabb a siker, felnyitottam néhány online arc szemét.

A youtube ugyancsak gyakori játszótér. Én türelmes ember lévén, képes vagyok akár egy 3-4 perces trailert is megnézni a neten. Igaz, azok szépen össze vannak rakva, vágva, ínycsiklandóan tálalva. Ugyanez egy akár hiperszuper Adwords okosságot tartalmazó videóról már nem áll. Nem tudnak annyira lazán beszélni amerikaiul google-ék, hogy képes legyek szépen végigülni, amíg lemegy a pr szöveg és a gyakorlati hasznosság is.

Mindenképp említem még a blogot, amely ugyancsak izgalmas terület, de sok időt és némi hangvételt igényel. Ráadásul több csatornán, felületen érdemes megosztani és jelen lenni vele, ha igazán mélyen be akarsz ágyazódni egy-egy „szakterületen”.

A plusz 1 most a linkmarketing, amely bár ma már klasszikus eszköz, sokan kihagyják. Pedig elsődleges és ingyenes. Egy jó keresztmarketing, linkelhelyezés sokat segít a google-nak értékelni minket és ha jó linkgyűjteménybe teszed be a landing page-d, akkor már helyetted kereső optimalizálták azt a linket (lásd lap.hu oldalak, amelyek elég jó helyen jönnek fel a témaköreikben)

Összességében tehát ez a néhány felület/csatorna nagyon komoly segítséget adhat az e-mail marketing eszköz mellé. Az igazság az, hogy ezek integrált, összehangolt működtetése nélkül nem lesz annyira hatékony a marketing munka!

Szólj hozzá!

Címkék: youtube facebook online marketing twitter e mail marketing marketing rendszer marketing csatorna

Impulzusok

2010.09.16. 21:01 www.ladybird.hu

Ebben a részben csupa olyan dolog lesz a jegyzetben, ami izgalmasnak tűnik, amivel fel lehet dobni egy üzleti célú e-mailt is. Mind olyan dolog, amit meg lehet szervezni, el lehet készíteni kicsiben is, nem szükséges hozzá multi büdzsé és 15 fős marketing osztály. Csak kreativitás, menedzsment készségek és máris kész a vizuális anyag, amivel beragadsz a potenciális és meglévő ügyfelek fejébe és kvázi gerilla módon terjedsz és terjedsz és terjedsz. E-mailekben, közösségi oldalakon, blogokban. Nézzük, mit és hogyan csináltak kicsik és nagyok:

Szolgáltatás marketing

 

Sör, foci, hangverseny. Heineken videó, Madrid vs Milan.

http://www.bkf.hu/menufiles/BKF-csengo.mp3

Letölthető csengőhang. – Tudományos élet, felsőfokú oktatás marketingje.

http://www.bkf.hu/menufiles/BKF-csengo.mp3

Telefon értékesítés. - http://www.youtube.com/watch?v=VQ3d3KigPQM

Telefon értékesítés és personal marketing - http://www.youtube.com/watch?v=A_1B4V6VtEM - Ugyanaz az énekesnő, ma már az X-faktorban - http://xfaktoronline.info/x-faktor-videok/legjobb-magyar-xfaktor-videok/1142-csondor-kata

Marketing rendszer - www.ladybird.hu

 

Szólj hozzá!

Címkék: video kép kommunikáció link marketing rendszer vizuális anyag

Szövegláda

2010.09.14. 19:49 www.ladybird.hu

Ezernyi szempontnak kell megfelelni, ha olyan e-mail kampányt szeretnénk, amely hatékony és összességében pozitívan hat a bevételeinkre. Mégis, az egyik legfontosabb, és amelyet nehéz automatizálni, az a szövegírás.

A Tisztelt Uram / Hölgyem kezdetű udvariaskodások és a termék-ár felsorolásból álló „értesítők” között lakik az aranyút. Igenis lehessen érezni, hogy egy olyan személy áll a levél mögött,

-          akinek van stílusa

-          akin érezni lehet, hogy fontos számára, amiről ír

-          aki képes humort vinni az üzleti ügyekbe is

-          aki bizonyos mértékig szórakoztató

-          aki nem tukmál, hanem érvel

A betűk sorát pedig mindenképpen fel kell dobni vizuális elemekkel. Kép, videó, hangfelvételek, grafikonok, ppt anyagok, letölthető kiegészítők, átlinkelések. A lényeg, hogy kapcsolódjon, akár az üzleti vonatkozáshoz, akár a szöveg hangulatához, de feltétlenül segítse elő a befogadást.

 

Tehát szakítsunk időt a szöveg formázására, érlelésére. Ha csak a sablon jön elő belőlünk, akkor inkább írjunk vázlatot arról, hogy mi lenne a jó tartalom és később álljunk neki az írásnak!

Szólj hozzá!

Címkék: tartalom szövegírás szöveg e mail kampány

Válassz jól marketing asszisztenst!

2010.09.12. 09:37 www.ladybird.hu

Kiküldő rendszerek hada áll a piac rendelkezésére. De nézzük végig, milyen funkciók azok, amelyeket elvárunk egy jó marketing rendszertől.

Az olyan alapvetésekbe, mint névre szóló kiküldés, vagy teszt e-mail kiküldése saját címre, már nem mennék bele, amelyik rendszerben ezek nincsenek meg, már nem versenyképesek. Inkább a marketing munkát ténylegesen segítő funkciókról beszéljünk:

A jó adatbázis az alapja mindennek. A gyűjtés munkáját nem spórolhatjuk meg, de az igazán hasznos marketing rendszerekben lehetőség nyílik célcsoportok képzésére. Sőt, saját magunk alkothatunk feltételeket és ezek alapján kereshetővé, szűrhetővé tesszük a nagy adatbázisunkat. Ami még nagyon fontos, hogy egy meglévő lista folyamatosan alakul. Ennek megfelelően lehetővé kell tennie a rendszernek, hogy könnyedén le lehessen frissíteni, akár az egész adatbázist, akár egyesével csak néhány címzettet.

A már meglévő ügyféladatbázisra folyamatosan adunk impulzusokat. Nem mindegy tehát, hogy mennyire vagyunk változatosak, hogyan tudjuk szerkeszteni magát a dokumentumot és a hozzá kapcsolódó kiegészítőket – képek, grafikonok, videók. Tehát igenis legyen jónéhány beépített sablon, amiből lehet választani és szükséges egy jó szerkesztő felület, ami lehetőleg alkalmazkodik a word-ben megszokott felületekhez.

Mivel folyamatos a kommunikáció, ezért általában egymásra épülő, folytatásos, visszajelzések alapján más-más irányba haladó – pl. más a következő üzenet a levelünkből tovább kattintónak és más annak, aki meg se nyitotta – kampányokat kell összerakni. Ma már lehet ezt automatizálni, előre beállítani és időzíteni minden részét. Miért is ne egyszerűsítenéd ezzel a marketingre fordított munkaidőt?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Addig nem is tudod, hogy mit ér a kommunikációd, amíg nem méred. Ehhez beépített statisztikáknak kell a rendelkezésedre állnia, amelyek automatikusan mutatják meg kampányaid sikerességét, avagy sikertelenségét. Viszont jó hír, hogy a megfelelő online marketing asszisztenssel lehetőséged nyílik a további mérésekre, amelyeket Te magad szerkeszthetsz bele e-mail-jeidbe. Így például összerakhatsz online kérdőíveket, és ezeknek a kitöltéséről, összesítéséről jelentés készül, illetve lehetővé válik, hogy a kitöltés alapján szegmentáld a csoportot és a kampányodat akár több különböző szálon futtasd tovább, attól függően, hogy mely kérdésekre, milyen válasz érkezett. A hab a tortán, hogy akár saját weblapodra, vagy egy landing page-re mutató hivatkozások alapján (kattintások száma, ideje) még a látogatottságod növekedését is befolyásolhatod és mérheted!

Ma már nem elég az online jelenlét, az e-mail marketing önmagában! Mindig szükséges bekapcsolni hozzá más kommunikációs csatornákat! Ezért olyan kiküldő rendszert válassz, amely képes az sms kampányok lebonyolítására is, szerkesztheted és tárolhatod benne offline üzeneteidet és támogatja a telemarketinget!

Ezt is lehet még fokozni! Sok olyan „apróságot” találhatsz egy komplex rendszerben, ami megmutatja, hogy az eddig használt 5-6 alkalmazás helyett, végre egy helyen leszel képes dolgozni! Hiszen a kampánynapló, a nyereménysorsolás, vagy az értékesítési hálózatokat támogató funkciók mind a gyakorlati marketinget támogatják.

Végül pedig olyan rendszert válassz, amely folyamatosan fejlődik! Tehát áll mögötte egy csapat, nyomon követheted a változásokat és ebben segítenek is neked, akár online, akár offline support-tal!

Szólj hozzá!

Címkék: jelentés mérés visszajelzés célcsoport telemarketing support szegmentálás sms kampány marketing rendszer online marketing asszisztens nyereménysorsolás kampánynapló

Az adatbázisok minősége és az e-mail marketing hatékonysága

2010.09.07. 19:00 www.ladybird.hu

Már az elején elbukhat az e-mail marketing kampány, a hírleveles rendszer működtetése, ha nem megfelelően ismert és csoportosított az adatbázisban szereplő ügyfelek, potenciális ügyfelek listája. Mert ugyan ruha után érdeklődik egy 15 éves tini és egy 45 éves üzletasszony is, de a két halmaz egy elég kis keresztmetszeten találkozik, és ott tudunk csak olyan tartalmat szerkeszteni, amely mindkettejüknek érdekes.

Tehát, ha birtokunkban vannak már az adatok, akkor nézzük át, hogy melyek ezek, mit tudunk használni belőlük. Ha hiány mutatkozik, pótoljuk, fejlesszük a bázist. Ha nincsenek, és éppen most építünk listákat, akkor határozzuk meg, hogy melyek azok az adatok, amelyek mindenképpen szükségesek a további kommunikáció során! Minden más adatot a kapcsolat során el tudunk kérni, tudjuk mélyíteni az adatbázist.

Amikor az alapadatokat sikerült beszerezni, már készíthetünk szegmentált listákat. Egy weboldalon belül is más-más attitűddel, hozzáállással, viselkedéssel, neveltetéssel rendelkező látogatók mászkálnak. Akik letöltenek egy pdf-et, jobban elkötelezettek a téma iránt, mint akik átfutnak az oldalon. Akik csak a friss híreket olvassák el, más érdeklődéssel rendelkeznek, mint akik konkrét rovatokat, termékeket látogatnak meg.

Ma már nem elég, ha valakinek az alapvető szoció-demográfiai adatait tudjuk. Sőt, sokszor ezeket nem is érjük el. Sokkal inkább a viselkedése, az általa használt, látogatott dolgok alapján kerül be egy-egy csoportba és így tudunk mi is megfelelő szöveget, képet, videót, megszólítást, stb. kreálni neki.

Jó példa, amikor kiküldesz egy online kérdőívet – cserébe felajánlasz valamilyen extra lehetőséget – és a válaszok alapján fűzöd tovább a kapcsolatodat az adott ügyfelekkel. Így aztán ellenséges, együttműködő, érdeklődő csoportok is születhetnek, de a lényeg, hogy a Te kezedbe kerül az irányítás, mert a második, harmadik, sokadik e-mailedet már a válaszoknak megfelelően tudod megírni!

Szerezz be olyan online marketing rendszert, amiben például a válaszok alapján tudod előre, automatikusan beállítani a következő levél tartalmát, kiküldését, egyéb részleteit!

Szólj hozzá!

Címkék: adatbázis célcsoport e mail marketing szegmentálás marketing rendszer e mail kampány

Az adatbázis építés az e-mail marketing „öreganyja”

2010.09.02. 21:53 www.ladybird.hu

Sokféleképpen szert tehetünk adatbázisra és a módszertől függően nagyon szór a minősége annak, ami a végeredmény lesz. Bár lehet, hogy a vásárlással sok munkát megspórolunk az elején, később aztán ez a munkamennyiség sokszorozódva tér vissza, amikor szegmentálni kell, a negatív reakciókra válaszolni, vagy azokkal kapcsolatos jogi utat bejárni.

Miért is akarunk egyáltalán adatbázist építeni?

Szeretnénk megtudni, hogy kik látogatják a weblapunkat, kiknek, milyen témakörben és módon érdemes tartalmat készíteni.

Minél több információt tudunk meg az ügyfelekről, annál személyre szabottabban tudunk kommunikálni.

Minél célzottabban kommunikálunk, annál nagyobb lesz az érdeklődés és megnő az esélye annak, hogy a lojalitást fokozzuk.

A lojálisabb ügyfelek már nagyobb bizalommal fordulnak felénk, így hatványozódik a vásárlás esélye is.

Adatbázist vásárolhatunk már készen is, de azok a személyek semmilyen előzetes tudással, érzelemmel nem rendelkeznek a termék/szolgáltatás kínálatunkról. Jobban megéri tehát, ha magunk „nevelünk” ki érdeklődőket, mi adunk nekik „szellemi” táplálékot, szoktatjuk rá őket a termékeinkre, mert ők visszatérő, hosszú távon is értékes vevők lehetnek.

Építhetjük ezt a bázist a weblapunkon, közösségi oldalakon, microsite-okon, versenyekhez, játékokhoz kapcsolt landing page-ken, stb. A cél mindig az, hogy bizonyos mértékig bevonjuk a saját világunkba a potenciális ügyfeleket, majd ők tegyék meg az utolsó lépést és csatlakozzanak, regisztráljanak, legyenek a közösségünk részei.

Szóval mindent bele! Ha már túl vagyunk a stratégiák, célok megfogalmazásán, a terepünk felmérésén, akkor álljunk neki és építsünk adatbázist ezeknek az elveknek a mentén és kezdjünk el hasznos impulzusokat adni a tagoknak!

Web hosting

Szólj hozzá!

Címkék: lojalitás e mail marketing adatbázis építés

Az e-mail marketing tervezése

2010.08.31. 22:13 www.ladybird.hu

Poroljuk le ezt a részét az online marketing stratégiának. Mert ugye, van olyanod? Ugye az online stratégia illeszkedik a teljes marketing stratégiába? Ugye nem hagyod magára az online-t, használsz egyéb eszközöket, csatornákat is?

Szóval messzebbről indulunk, de ígérem, rávilágítok a főbb mérföldkövekre, hogy legyen egy vázlat, aminek a mentén érdemes Tervezni. A cél, hogy felülről rá tudjunk nézni arra, milyen összefüggésekben érdemes gondolkodni.

Mert igenis, tervezni kell! Mely iparágban, milyen versenytársak mellett, milyen termék/szolgáltatás portfolióval, kiknek, milyen csatornákban, mely eszközökkel – kommunikációs, értékesítési egyaránt – milyen árfekvéssel és így tovább. Ezeken bizony végig kell menni, legalább azért, hogy bebizonyítsd magadnak, van értelme annak, amit csinálsz.

A csatornák, eszközök között az online az egyik halmaz és azon belül is egy elem az e-mail marketing. Az online jelenléthez ma már illik készíteni egy külön koncepciót! Miért vagyok fent, milyen formában? Mit akarok a weblapommal, miért regisztrálok közösségi oldalakra, kiknek írok blogot, hogyan alakítom a keresőmarketinget? Az e-mail marketing is ennek mentén kap értelmet.

Főbb célok az e-mail marketinghez:

A weblapomon regisztráltakkal tartani akarom a kapcsolatot, informálok. Folyamatos impulzust akarok adni nekik, hogy a fejükben legyek, ha szükségük van a termékemre, szolgáltatásomra, eszükbe jussak. (termékbemutatók, akciók, meghívók, érdekes esetek, iparági hírek, stb.)

Bármilyen „szerzett” adatbázis tagjainak fel akarom kelteni az érdeklődését, be akarok mutatkozni, a kegyeikbe szeretnék férkőzni, kvázi teljesen kívülről érkezve.

Saját adatbázist építek, csiszolok. Számítok arra, hogy továbbküldik az e-mail-em, hogy az abban leírtak multiplikálódva egyre többeket érdekelnek majd.

El akarok adni valamit! Fajsúlyos feladat, nagyon jól célzott és megírt levelekkel lehetséges, hogy elvezesd az ügyfeled a „Megrendelem” gombig és ott konverziós sikert érj el.

Az online „lét” természetessége olyannyira terjed, hogy ma már a kezdő felhasználók is megkülönböztetnek egy hírlevelet, egy névnapi köszöntést és egy értékesítési dm-levelet. Érdemes tehát nem „bántani” a hírlevél koncepciót konkrét értékesítéssel, de ettől még megszerkeszthető egy névnapi figyelmesség úgy, hogy legyen benne vásárlásra invitálás. Például korábban kiküldve, mint a jeles nap és az ünnepelt kedvezményes áron, vagy többletszolgáltatással meglepetést okozhat magának, családjának.

Legyen tehát idő arra, hogy átnézzük az elképzeléseket, célokat, koncepciót, stratégiát! Nem az a lényeg, hogy minek hívjuk, hanem hogy képesek legyünk összefüggéseiben, egymást erősítve rendszerezni a marketing eszközöket!

Válassz hozzá olyan marketing rendszert, amivel meg is tudod valósítani a haditervet! Nézd meg ezt, ezzel menni fog? Írd meg itt, kíváncsi vagyok rá!

Szólj hozzá!

Címkék: stratégia online marketing koncepció értékesítés tervezés e mail marketing adatbázis építés

LadyBird nyári szerzeményei 2.

2010.08.27. 19:01 www.ladybird.hu

Most folytatódik a bemutatása mindannak, amit a szexi marketing asszisztens, LadyBird magáévá tett a nyáron. Nem könnyű tartani a lépést vele, hiszen folyamatosan azon fáradozik, hogy minél kényelmesebb és tetszetősebb legyen a vele való… munka. Nézzük tehát, hogy milyen fejlesztéseken esett még át LadyBird:

Sikerült szabályozni a felhasználói üzenetek megjelenítését.

 

Bevezetésre került a spam pontozó, a funkciók elrejtésének lehetősége.

 

Bővültek az értékek, létrejött az alternatív mező is.

 

Mód nyílik a hivatkozások automatikus felvételére a küldemény szerkesztése után.

 

Több márkázható oldal, két új stílussal került be a rendszerbe.

 

Az sms számlázást  összegre vonatkozóan mutatjuk és lehetővé vált a továbbküldés ismerősöknek.

 

A fix időpontú események lefutása pedig még megbízhatóbb lett.

Azt mondod, hogy ebből már keveset értesz? Nos, akkor eljött az ideje, hogy ellátogass hozzánk, ingyenesen beregisztrálj és a saját szemeddel nézd meg, hogy miről beszélünk.

 

 

 

 

Utána pedig gyere vissza és itt meséld el, mi az, ami tetszett, milyen kérdésed van, te mit változtatnál.

Bár a nyárnak vége, jövő héten kezdődik az üzleti kommunikációs szezon! Ez legalább annyi melegséggel tölt el, mintha kifeküdnénk napozni.

Éljen a szolárium!

Szólj hozzá!

Címkék: spam küldemény marketing asszisztens sms számlázás üzleti kommunikáció

Nyárvégi takarítás az e-mail marketing sarokban

2010.08.24. 20:56 www.ladybird.hu

Bizony, egy jó háziasszonynak – mint Ladybird – de egy igazi házigazdának is kötelessége, hogy a nyári pókhálókat eltakarítsa az e-mail marketing sarokban. Nézzük végig, hogy mit is találunk itt, és szépen sorban leporoljuk őket.

  1. Elavult célok, elképzelések, stratégiák
  2. Hiányzó adatbázis-építő aktivitás
  3. Szegmentálatlan, régi, hiányos adatbázisok
  4. Rosszul megválasztott kiküldő rendszer
  5. Elnagyolt sablon szövegek
  6. Impulzusszegény e-mail-ek (link, kép, videó)
  7. Egyéb, kölcsönösen erősítő csatornák hanyagolása (közösségi oldalak, weboldal, blog, offline, stb.)

Ma a Hölgyeknek kedvezünk, akik teljesen bele tudják élni magukat egy szexi marketinges mindennapjaiba. Amint hazamennek, leporolják az e-mail marketing sarkot, nekiülnek még dolgozni egy kicsit, előveszik a LadyBird-öt... miközben egy kiváló férfi odaát a rumliszobában serényen teszi a dolgát - Kérjük, jelentkezzenek azok, akiknél ez nem így zajlik és írják meg, mi van helyette:

http://tinyurl.com/26wr52z 

  1. Mérföldkövek, mérések, mértékek – miért nem?
  2. Visszajelzések feldolgozása, utókövetés, eltérő verziók – önkritika bevezetése
  3. Kampány jelleg, komplex tervezés - merjünk nagyobbak lenni!
  4. Újra gondold át a stratégiát és kezdd elölről az egészet – a szemlélet leporolása

Ezek a pontok alapvetései lesznek a jó e-mail marketingnek, az apró kis porcicákra, vagy a nagyobb porzsákokra a későbbiekben kitérünk részletesen. De egy 2010-es felmérés szerint a megnyitások 92%-a, míg az átklikkelések 93%-a az első három napban történik meg. A klikkelések és megnyitások 98%-a pedig az első héten. Tehát nincs sok időnk, mert a jövő hét már szeptember, bele kell kezdenünk a nagytakarításba, hogy minél előbb olyan leveleket küldj ki Te is, amelyek hozzák a számokat és a bevételt is! 

Szólj hozzá!

Címkék: célok e mail marketing adatbázis építés e mail kampány megnyitások

LadyBird nyári szerzeményei 1.

2010.08.19. 20:07 www.ladybird.hu

A nyár valahogy mindig arról szól, hogy beszerzünk kütyüket, előtte tavasszal a karbantartásra helyezzük a hangsúlyt, némi fejlesztéssel és nyáron aztán mutogatjuk magunkat. Nos, nincs ez másként Ladybird-del, a szexi hírlevél küldővel sem.

Megújult a belseje, és a belépés után a menüpontokat már más sorrendben és formában találjátok, reményeink szerint most logikusabban.

Szuper, új fejlesztés a Beállítás varázsló. Képzeljétek el, amikor egy kacér marketing asszisztens kézen fog titeket és bevezet a beállítások rejtelmeibe, kvázi kis oktatást tart belőle. Hmm.

(Na mi ez? A megoldásokat ide kérjük: http://tinyurl.com/26wr52z )

Az üzenetek listájánál egy keresőt helyeztünk el, amivel az eddigieknél is tisztábban és gyorsabban találhatjátok meg az aktuális kampány elemeit.

 

 

 

 

 

A szegmentálásnál bekerült két új csoportfeltétel, mint sablon, ezzel is újabb szakmai támogatást, ötletet adva a csoportok kialakításához.

A címzetteknél ugyancsak két új szűrő került be a minél hatékonyabb munka érdekében és a címzettek csoportba kerülésénél is találtok egy kis ráncfelvarrást.

Sikeresen átszabtuk a küldemény előnézet funkciót is úgy, hogy még jobban kézre álljon a kigondolt szoknya / nadrág és még jobban menjen a külsőségek kialakítása.

Szólj hozzá!

Címkék: marketing kereső fejlesztés beállítások asszisztens szegmentálás előnézet csoportfeltétel címzettek

Uborkás szezon?

2010.08.17. 19:17 www.ladybird.hu

Az értékesítés és a nyár kapcsolatában sok helyütt ilyenkor azt halljuk, hogy úgyis mindenki nyaral, nincs bent, nem elérhető, nem válaszol, ezért nem is kell nagy marketinget csinálni. Persze, a rajtunk maradt téli sapka készletnek nem biztos, hogy most lesz szezonja.

DE. Ha uborkaszezon, vegyük mi is kicsit lazábbra. Meséljük el az aktuális hírlevében a nyaralás során tett szakmai felfedezéseket – példánál maradva, a görög szövetek tartósságának ecsetelése a téli sapka viszonylatában – osszuk meg általános és konkrét, személyes menedzsment tapasztalatunkat a stressz, a pihenés, a telefon és e-mail üzenetek Bermuda négyszögéből. Majd szépen tereljük vissza a rendes körforgásba magunkat és a partnereket is, egy jól célzott akcióval, új termék/szolgáltatás bemutatásával.

Ja, és ne felejtsük el felkérni őket az aktivitásra, a válaszokra, a saját tapasztalataik megosztására, mert így eljuthatunk odáig, hogy közvetlenebb viszonyt és a nyaralás alatt megszerzett bizalmat akár egy kötetlen nyári levelezés, vagy a szeptemberi ”nyitás” során bevételre és elégedett, lojális vevőre válthatjuk.

 

Szóval használjátok ki az uborka erejét!

Üdv a partról J

 

Szólj hozzá!

Címkék: akció értékesítés uborkaszezon e mail marketing új termék

Emlékezz az előnyökre - e-mail marketing

2010.08.12. 19:40 www.ladybird.hu

Hova is tegyük az e-mail marketing-et. Ahogy Berényi Konrád, a hazai online marketing megkerülhetetlen személye az egyik blog bejegyzésében helyre rakta egyik versenytársunkat, annak örültem, mert úgy gondolom, hogy az e-mail marketing csak az egyik eszköz, nem mindenható és nem fog önmagában csodát tenni. Ráadásul azért bizonyos munkát nem lehet megúszni, viszont, ha okos rendszert ügyesen használsz – Minden szentnek a LadyBird felé hajlik a keze – akkor sok dolgot tudsz előre, automatizáltan működtetni.

Szóval az e-mail marketing, ma már kezd klasszikus online eszközzé válni. Beszélj az ügyfeledhez, ne hagyd, hogy elfelejtsen, de küldj neki hülyeséget csak azért, hogy jelen légy. Az elsődleges összehasonlítás a nyomtatott kommunikációs eszközökhöz képest azért már mutatja, hogy miért is szeretjük, miért üzemeltet szinte mindenki e-mail marketinget.

Mert a hírleveles feliratkozás – ha van mondanivalód (legyen J - az egyik legegyszerűbb adatbázis építési lehetőség.

Mert a nyomtatott szférához viszonyítva költségkímélő – nézd csak meg a mi árainkat: http://ladybird.hu/ladybird/packages

Mert mérhető, nagyobb a válaszadás, reakciók aránya, mint ha szórólapoznál.

Mert online akár naponta ott lehetsz az ügyfél fejében, ezt nem bírnád menedzseléssel és pénzzel, ha folyamatosan nyomdáznál.

Mert növelheted a saját weboldalad, microsite-od, márka oldalad látogatottságát.

Mert az e-mail marketing keretein belül egyszerűen küldhetsz rendszeres hírlevelet, akciós figyelemfelhívást, új termék/szolgáltatás bemutatást, online kérdőívet / ügyfél elégedettségi felmérést, meghívót / értesítő e-mailt.

Mert nagyon sokszínű lehetsz, percek alatt változtathatsz a formátumon, a visszajelzések mérésén, a linkeken, hivatkozásokon – tehát Te tereled, irányítod az ügyfeled.

Azért is mondom, hogy klasszikus eszköz, mert az online eszköztár napról napra változik, megújul és remélhetőleg abba az irányba tart, hogy minél célzottabban kommunikálhassunk, minél jobb szituációkban érhessük el a nekünk kedves ügyfelet.

Tehát igenis válassz online marketing rendszert, amellyel tudsz e-mail marketing kampányokat, sms kampányokat és telemarketinget is megvalósítani, de ne feledkezz el más csatornáról, felületről, eszközről sem, amellyel akár a saját hírleveledet, üzenetedet tudod megtámogatni, bevételre váltani.

 

2 komment

Címkék: berényi konrád e mail marketing előnyök marketing rendszer

Más hogyan keres!

2010.08.10. 21:45 www.ladybird.hu

Hűű.

Ma olvastam egy hirdetést - az egyik kvázi versenytárs hírlevelében keres marketing asszisztenst. 

Lenyűgöző lehetőségek, munka Afrikától, Brazíliáig, hol egy rendezvény Los Angeles-ben, hol kapcsolatfelvétel Mexikóban. Természetesen gyakorlott angol nyelvtudása van, munkaidőn kívül is rendelkezésre áll, ha épp úgy alakul hétvégén éjszaka is. Ma még amatőr bizonyos dolgokban, ellenben másnapra – miután kiolvasott egy angol nyelvű könyvet, vagy a cég által évek alatt összegyűjtött milliós értékű marketing szakkönyvtárat – máris szakértőként kell eladnia magát. Természetesen legjobb lenne, ha ingyen dolgozna – a szerző bevallottan megtenné, ha önmagánál kaphatna állást – de azért az első három hónap alatt, lesz fizetés, igaz „nem sok”.

Hm.

A keresés másként. Egy országosan ismert, sok cd-s kis- és középvállalatok marketing varázslásával foglalkozó szakember lehetőséget biztosít a vele kapcsolatba kerülő marketing / e-mail marketing rendszert fejlesztő cégnek, hogy adatbázisára kiküldjön róla információs anyagot. A hírlevelek azonban az egyik iparági versenytárs rendszerével kerülnek kiküldésre, és ezt minden levélben jelzi is a szakértő.

Hm2.

Mi lenne, ha rámennénk a mindkét fél számára nyertes és tiszta szituációkra és nem csak beszélnénk arról, hogy milyen jó a visszatérő vevő, az elégedett vásárló?! Legyen szó egy tréningről, cd-ről, vagy arról, hogy 3 hónap után, mint próbaidős „megveszem”, elfogadom a céget, a vezetőt, a cégkultúrát.

Persze tudom, működik, addig meg minek változtatni? El lehet menni, mondta egyszer valaki, mert magabiztos volt és hát Győzike is mennyi nézőt generált…

Hm3 a megoldás. Csak kicsit kell fentiekhez hozzátenni és akkor máris más a szituáció:

Első példa. Szuper szakmai fejlődési lehetőség, normális szakmai alázat – nem a vezető, hanem a szakma felé – és cserébe megbecsülés, szakmai útmutatás a csapattól. Így sokkal inkább lenne kedvem az egyetem után beállni inasnak! De ha már az elején sz@rba se vesznek, mert örüljek, hogy közös levegőt szívhatok a Mesterrel – nos, ezt tényleg csak az kajálja be, aki éhes és addig marad majd, amíg van kaja az asztalon. De a sok tudással a tarsolyban, biztos nem ez a cél, igaz?!

Második példa. Fiúk, nekem szerződésesem van Z rendszerrel, tehát ha ki is küldöm az anyagotokat, jó, ha tudjátok, hogy az ügyfeleim felé ezt egyértelműen kommunikálom, reklámozom, sőt, talán a rajtam keresztül eladott rendszerekből még részesedést is kapok! Nos, ennek tükrében szeretnétek-e az együttműködést, azt hiszem, ez így korrekt, hogy elmondtam, ugye? Igen, Partner és így még inkább megbízunk Benned és lehet, hogy megvesszük a következő előadásodat is!

Gyönyörű szép világ az online marketing világában!

Szólj hozzá!

Címkék: online marketing win win szituáció marketing rendszer marketing asszisztens

Ezeket gondold át az e-mail marketing során!

2010.07.13. 17:01 www.ladybird.hu

A marketinges kiválasztásában fontos kérdés, hogy megismerjük gondolkodását. Kiváltképpen az e-mail marketing, sms kampányok, online kommunikáció területén. Ezért LadyBird számára új kihívás érkezett a felvételi beszélgetés során:

Kedves LadyBird, 10 pontban foglalja össze, hogy milyen szempontokat érdemes figyelembe venni, ha e-mail marketingbe kezdünk!

  1. Kik a mi érdeklődőink, olvasóink, vevőink? Kik használják a terméket, a szolgáltatást?
  2. Fontos, hogy miért használják, mi a motivációjuk, miért viselkednek így, és hogy mi az összefüggés a saját termék/szolgáltatás, az ügyfelek viselkedése és a kommunikációs cél között.
  3. Ha ezt felmértük, már sokkal közelebb vagyunk ahhoz, hogy miről is érdemes nekik írni. Tehát csoportosítsuk őket a viselkedésük, gondolataik, mindennapi szokásaik alapján! (és a szokásos kor, élőhely, stb)
  4. Válasszunk témákat, stílusokat, hangvételt, határozzuk meg, hogy melyek lesznek a következő hetek anyagai!
  5. Mindegyik csoportnak szerkesszünk külön, legyen más a színvilág, a megszólítás, a képek!
  6. A tárgy keltse fel az érdeklődést, ne legyen sablonos, az első 5 mondat jól ragadja meg a figyelmet, a szöveg logikai kapcsolatai áttekinthetőek legyenek és ennek megfelelően tagoltak. Humor és önirónia a kellő helyen és kerüljük a száraz szakmaiságot!
  7. Ne felejtsük a linkeket, hivatkozásokat kódolni, a landing oldalt rendbe tenni – az érkezőt vezessük végig a „megrendelés/cél útján”, legyen érdekes tartalom!
  8. Teszteljünk a kiküldés előtt, csináljunk check-listát a fentiekből és menjünk végig rajta!
  9. Statisztikák, kódok, megnyitás, olvasás, linkhasználat. Legyünk tisztában azzal, hogy a megnyitásokat nehéz ténylegesen nyomon követni, jobb a tartalomban elhelyezett kódokra, linkekre, landing oldal látogatási forrásokra támaszkodni. (ez utóbbi sokszor csak a levelezőrendszerek jelzéséig jut)
  10. Értékelés, követés. Pénzügyi – kiadás, bevétel. Volt-e fejlesztés, játék, nyeremény, stb. és milyen megrendelés jött be. Milyen reakció érkeztek, érkeztek-e? Legyen követő aktivitás – e-mail, sms, telefon, kérdőív, játék, stb. Több akció után nézzük meg, milyenek az eredmények, nyúljunk bele részletekbe – max 1-2 változás – és így folytassuk!

10+1. Önmagában az e-mail marketing nem fog csodát hozni holnapra! Szükséges a tervezés, összehangolni más eszközökkel – online, offline – és ezzel megteremteni a lehetőséget, hogy több csatornán keresztül, más-más szituációkban érjük el a potenciális ügyfeleket, adjuk nekik az impulzust. Ha így teszünk, a hírlevél nem egy spam/vagy törlendő anyag lesz, hanem a fejben már motoszkáló „kisördögöt” kelti életre és ad neki eszközt (útvonalat), hogy ördögi tervét (megrendelés, költés) valóra váltsa!

Keltsd életre a kisördögöt itt:

http://ladybird.hu/ladybird/packages

Szólj hozzá!

Címkék: marketing statisztika teszt stílus link kód hivatkozás szöveg tippek e mail értékelés követés hangvétel

Állásinterjú a szexi marketingessel

2010.07.06. 13:24 www.ladybird.hu

Elérkezett az idő arra, hogy a szexi marketinges egy állásinterjún adjon számot arról, hogy mit is tud az online marketing, az sms és e-mail kampányok tekintetében. Fény derítünk arra, hogy milyen asszisztensként állja meg a helyét, ha alkalmazzuk, milyen feladatokat bízhatunk rá.

Az interjú kivonata, amely publikus…

Született?

LadyBird Marketing Rendszer

Anyja neve?

Web-Sky Consulting kft.

Család, testvérei?

Testvérem, Mr.Brooks, Pénzügyi Rendszer

Előzetes tapasztalatai?

Nemrég kerültem a piacra, de már a Marquard Media is használ, azt hiszem ők a legjobb referencia.

Mi az 5 legfőbb erőssége?

Többfelhasználós vagyok, mindig több főnök igényeit elégítem ki!

Online elérhető vagyok bármikor, tudja, a Cloud Computing korszak gyermeke vagyok!

Sms, e-mail kampányokat tudok akár hetekre, hónapokra előre automatizálni, szöveggel, képekkel, folyamatosan változtatható adatbázissal!

Pár perc alatt összerakok egy kérdőívet design-nal együtt és aztán statisztika alapján értékelem és szűröm a következő sms, vagy e-mail küldeménynek megfelelően.

Nagyon hatékonyan támogatom a telemarketinget, az értékesítési pontok, értékesítők felé történő kommunikációt!

 

Mi a legfőbb gyengesége?

Egyelőre kevesen tudnak rólam, így egy kis önmarketinget kell gyakorolnom. Ezért is vagyok ebben a katicabogaras felsőben… Önnek tetszik?

 

Oh, igen.. hm. Mit gondol, el tudja látni a hírlevél küldés, az adatbázis tagok alkalmankénti értesítését (akció, rendezvény, meghívó) és a válaszoknak megfelelő további küldemények rendszerezését?

Igen, rendszerezésben nagyon jó vagyok! Egy komplett kis ábrán jelzem, hogy mely küldeményre, milyen válasz esetén, mely következő üzenetet kell elküldeni. Az egészet automatizálom, így tulajdonképpen egy elágazási ábrán végigkísérhető egy teljes kampány, látható, hogy hol telefonáltam, hol küldtem mail-t, hol sms-t és meg tudom nézni könnyedén, hogy mikor, mit küldtem. Ügyes vagyoook?

Igen, igen, eddig egészen jó. Igazítsa meg kérem, a fűszálas szoknyáját… Nos, ha bizonyos dolgokat tud automatizálni, akkor a maradék idejét mire fordítaná?

Folyamatosan fejlesztem magamat. Egyre több statisztikát tudok elkészíteni, egyszerűsítem a folyamataimat, és gyorsan reagálok arra, ha épp szükségük van valami új dologra a kialakított rendszerben! Bizony ám, a testem szabható… persze bizonyos mértékig, tudja…

Khm, értem. Nos, LadyBird, tegyünk egy próbát, hajlandó egy ingyenes próbamunkát elvégezni, itt a saját asztalomon?

Minden vágyam! Csak ügyesen kezelje a megfelelő gombjaimat és már kezdhetjük is… nézze:

http://ladybird.hu/ladybird/regfree

 

Szólj hozzá!

Címkék: marketing kampány mail e ingyenes online sms rendszer asszisztens többfelhasználós

Mit NE tegyen veled egy szexi marketinges?

2010.06.28. 11:54 www.ladybird.hu

 Az előző részben tisztáztuk, hogy milyen elvárások merülnek fel egy szexi marketingessel szemben. Többen használhatják, automatizálva teszi a dolgát, ami lehet sms, e-mail kampány, de mindenképp alapja az online marketingnek. Ezen kívül támogatja a telemarketinget és az értékesítést, tehát valóban izgalmasan sokszínű. Most azt kutatjuk, hogy mit NE tegyen veled egy szexi marketinges.

Alapvetés, hogy semmiképpen ne legyen hűtlen! Ugyan ki szereti azt a munkatársat, aki időről időre mással kavar, hasznavehetetlenné válik, esetleg elcsábul a konkurenciához. Jó hírem van, a LadyBird, ha egyszer melléd került, ott is marad és az idő múlásával csak egyre lojálisabb lesz, kiszolgálja a legkülönlegesebb ízlést is!

Fontos, a biztonság, hogy bármi történjék is kettőnk között, semmilyen fertőzést ne kapjak el tőle! Ebben a LadyBird különösen óvatos, hiszen egy teljes web hosting cég is áll mögötte, amelynek biztonsági rendszere, messze afelett áll, mint amit a Te, a saját gépeden el tudsz érni! Nem kell bedugni semmit sehova, nincs telepítés, egyszerűen csak előhívod, és már működik is!

Az is természetes, hogy nem veszti el az egyéniségét, miközben bárkivel képes kommunikálni! Így eszébe sem jut a LadyBird-nek, hogy bármilyen formátumú adatbázis import/exportja, vagy az 50 beépített sablon használata mellett, ne tudná azonnal a céges adatokat, arculatot produkálni! Ha Te azt kéred tőle, hogy hozza az állandó tudását és külsejét, számíthatsz rá, hogy ebben mindig ugyanazt kapod!

Nekem például nincs szükségem adatlopó marketingesre! Olyan anyagokkal dolgozik egy marketinges, amelyeknek a védelme elsődleges feladat, amelyekről egyikünk sem szeretne másolatot látni a konkurenciánál! Ebben a LadyBird hibátlan, hiszen Te magad tudod meghatározni, hogy ki férjen hozzá az adataidhoz és egyszerűen nincs rá szükség, hogy a kezére csapj! Mellesleg, nincs is benne Kézre-csapó funkció… (a fejlesztést kérdezem: csak a szexepil miatt, nem kellene?)

Mindenki utálja, ha folyamatosan béremelést kérnek a munkatársak. Még akkor is, ha a szexi, jó kiállású, szép profilú marketingesről van is szó. A LadyBird-nél abszolút tervezhető költségről beszélünk, és minden költség a teljesítménnyel arányosan mérhető és díjazandó. Tehát nincs mellébeszélés, elvégzetlen munkáért járó pénz. Takar(ék)os marketinges a LadyBird!

Ja, és bevallom és a rugalmatlan marketingest nem szeretem! Egy szexi marketingestől pedig természetesen elvárjuk, hogy rugalmas legyen! Tudom, most a marketingesek nagy része felháborodik (már egy ideje háborog..) mert azt gondolják, hogy a szakmaiságnak semmi köze ahhoz, hogy ők mennyire tudják a spárgát, vagy a lábukat a fejük mögé hajlítani. És igazuk is van.

Jelen esetben, az számít, hogy ha valamiben mégiscsak szilárdnak, túl hajlíthatatlannak, a napi munkához kicsit döcögősnek tartod LadyBird-öt, akkor bizony egy teljes csoport áll mögötte, hogy ahol kell, ott „meghajlítsa”. Ez az előny, sokat számít, mert az egyik nagy, svájci illetőségű prémium magazin kiadó - aki együtt dolgozik LadyBird-del és szereti őt – például egyből egyéni kívánságokkal kezdte és LadyBird nem jött zavarba, mindenféle beszokás nélkül, kielégíti a „gazda” igényeit.

 

Kedves Barátaim, azt hiszem, hogy eddig egészen jól vizsgázik LadyBird, a híre terjed és bizony reszkess konkurencia J

Tartsatok velünk legközelebb is, mert azt hiszem, hogy alávetem LadyBird-öt néhány izgalmas kérdésnek, amiből még jobban megismerhetjük a hátterét, bensőjét. Talán épp egy zárt ajtók mögötti felvételi elbeszélgetésen. Hmm, várlak titeket vissza és persze hozzatok magatokkal még egy embert!

ps: a fejlesztést kérem, biztosítsa a felvételihez szükséges infrastruktúrát 

Szólj hozzá!

Címkék: adatvédelem online marketing marketinges rugalmas sms kampány marketing asszisztens e mail kampány markting rendszer többfelhasználós

Mit tegyen veled egy szexi marketinges?

2010.06.21. 10:47 www.ladybird.hu

Mi az elvárásod egy marketing asszisztenssel szemben? Mit oldjon meg helyetted, veled az online marketing tengerén? Hogyan nézzen ki, milyen értékeket rejtsen, ha például e-mail marketingről van szó? Mitől gerjedsz be, melyek azok a szavak, amelyeket egy sms kampányban is szívesen veszel tőle?

Ezekre a kérdésekre keressük ma – és úgy egészében véve is - a választ és bízom benne, nektek is van erről elképzelésetek, megjelent már a fantáziátokban az igazi szexi marketinges.

Hmm?!

 

Na persze?! :)

 

Megnéztem, hogy miként keresnek marketing asszisztenst az állást feladó cégek, íme:

-         

 

- marketing igazgató, menedzser irányítása mellett

-          elemzések, nyilvántartások, adatbázisok kezelése

-          reklámanyagok szerkesztése, ellenőrzése

-          ügyfelekkel, partnerekkel kapcsolattartás,

-          megbeszélések szervezése, telemarketing feladatok

-          aktuális értesítések kiküldése, kampányok kezelésében részvétel

-          referencia, legalább ösztöndíjról, komoly gyakorlatról

-          precíz, mosolygós, kiegyensúlyozott

-          kimagasló kommunikációs készség, ízléses megjelenés

Természetesen elfogult vagyok, de meg lehet cáfolni. A LadyBird marketing rendszert simán elküldöm egy álláshirdetésre pályázóként. Hogy miért?

-          nem céda, mégis többen használhatják egy cégen belül

-          mindig a főnök irányít, kivéve..

-          amikor a marketing asszisztens már annyira tudja, hogy mit kell tennie, hogy átveszi az irányítást..

-          és automatizálva teszi a dolgát, akár hetekre előre beállítva

-          szuper módon kezeli a különböző adatbázisokat és aktuálisan lehet bővíteni azokat..

-           attól függően, hogy milyen szegmentáló információ jutott birtokunkba az ügyfélről, partnerről

-          a telemarketing feladatokhoz remekül ért, egyből tud sms értesítést, vagy akár teljes kampányt levezényelni..

-          bár lojális típus, egyre többen használják őt más cégek is..

-          viszont még van annyira szűzies, hogy saját képre lehessen formálni (nem egy merev típus)

-          akik használják, mosolygósak lesznek tőle, mert kiegyensúlyozottan hozza napi formáját..

Szerintem nagyon jó társa lehet azoknak, akiknek nem áll rendelkezésére egy nagy cég vállalatirányítási rendszerébe integrált kommunikációs modul. Azoknak ajánlom, akik kommunikálnak ügyfeleikkel, partnereikkel, értékesítési hálózatukkal, hisznek abban, hogy ha rendszeres minőségi impulzust adnak a termékről/szolgáltatásról, akkor sokkal nagyobb az esélye annak, hogy pénzt is keresnek vele.

Nagy ez az online tenger és biztosak lehetünk benne, hogy mindig jönnek újabb hullámok, amiket meg kell előzni, reagálni kell rá, vagy legalább sodródni kell velük. Itt egy szexi marketinges, aki segít ebben, engedd át magad neki és tégy vele egy mélyebb próbát!

ps: a kaland csak most kezdődött, bonyolódj bele Te is ;)

Szólj hozzá!

Címkék: kommunikáció online marketing e mail marketing sms kampány marketing rendszer crm rendszer marketing asszisztens ladybird