HTML

LadyBird, a szexi marketing asszisztens

LadyBird, a szexi marketinges kalandjai a marketing, kommunikáció és értékesítés tengerén. A hullámok az online marketingről, e-mail kampányokról, sms kampányokról, online piackutatásról, értékesítés és telemarketing támogatásról és sok aktuális marketinget, és kommunikációt felölelő témáról csapkodnak.

Friss topikok

Ne hidd, hogy e-mail marketinggel megoldasz mindent!

2010.09.21. 18:57 www.ladybird.hu

Igen, ma abszolút trendi az online jelenlét. Legyen weboldalad, írj hírleveleket és a facebook oldaladon folyamatosan kommunikálj. Na, cizelláljuk ezt egy kicsit.

Egy weboldalon többek között tudunk informálni, adatot gyűjteni, figyelmet felhívni, szórakoztatni, értékesíteni.

Az e-mail-ekkel további segítséget és csatornát nyújtunk ezekhez a funkciókhoz. Az e-mailekben lévő tartalomról egy szépen felépített landing page-re irányíthatjuk a forgalmat, vagy a weboldal tartalmát egészíthetjük ki a direkt üzenetekkel.

A facebook-on közösséget hozhatunk létre egy-egy brand, termék, szolgáltatás köré. Működhetnek a fenti funkciók itt is, de többnyire megint csak egy olyan felületről van szó, amelyről – mint egy gyűjtőedényből – át akarjuk folyatni a látogatókat egy – vagy több – olyan oldalra, amelyiken valójában realizálódhat a lényegi üzleti cél: olvasson el egy cikket, töltsön le egy anyagot, kattintson egy képre/videóra, vagy vásároljon online.

A twitteren ma azok nyomulnak a legjobban, akik szinte folyamatosan – 0-24 órában – jelen vannak. Ha wc-re megy, ha bevásárol, ha forgalomban ül. Tehát nem is annyira a tartalom minősége, sokkal inkább gyakorisága tud ütős lenni. Persze itt is igaz mindennek az ellenkezője, hiszen hiába írok én 5 percenként tudományosan, matematikai képletekről, nem valószínű, hogy elnyerem a twitter rajongók kegyét. De ha beleviszek némi „intimitást” – pl. nagy matematikusok nemi életéről, vagy akár a sajátomról – nos, akkor már garantáltabb a siker, felnyitottam néhány online arc szemét.

A youtube ugyancsak gyakori játszótér. Én türelmes ember lévén, képes vagyok akár egy 3-4 perces trailert is megnézni a neten. Igaz, azok szépen össze vannak rakva, vágva, ínycsiklandóan tálalva. Ugyanez egy akár hiperszuper Adwords okosságot tartalmazó videóról már nem áll. Nem tudnak annyira lazán beszélni amerikaiul google-ék, hogy képes legyek szépen végigülni, amíg lemegy a pr szöveg és a gyakorlati hasznosság is.

Mindenképp említem még a blogot, amely ugyancsak izgalmas terület, de sok időt és némi hangvételt igényel. Ráadásul több csatornán, felületen érdemes megosztani és jelen lenni vele, ha igazán mélyen be akarsz ágyazódni egy-egy „szakterületen”.

A plusz 1 most a linkmarketing, amely bár ma már klasszikus eszköz, sokan kihagyják. Pedig elsődleges és ingyenes. Egy jó keresztmarketing, linkelhelyezés sokat segít a google-nak értékelni minket és ha jó linkgyűjteménybe teszed be a landing page-d, akkor már helyetted kereső optimalizálták azt a linket (lásd lap.hu oldalak, amelyek elég jó helyen jönnek fel a témaköreikben)

Összességében tehát ez a néhány felület/csatorna nagyon komoly segítséget adhat az e-mail marketing eszköz mellé. Az igazság az, hogy ezek integrált, összehangolt működtetése nélkül nem lesz annyira hatékony a marketing munka!

Szólj hozzá!

Címkék: youtube facebook online marketing twitter e mail marketing marketing rendszer marketing csatorna

A bejegyzés trackback címe:

http://szeximarketinges.blog.hu/api/trackback/id/tr632313164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.