HTML

LadyBird, a szexi marketing asszisztens

LadyBird, a szexi marketinges kalandjai a marketing, kommunikáció és értékesítés tengerén. A hullámok az online marketingről, e-mail kampányokról, sms kampányokról, online piackutatásról, értékesítés és telemarketing támogatásról és sok aktuális marketinget, és kommunikációt felölelő témáról csapkodnak.

Friss topikok

Szövegláda

2010.09.14. 19:49 www.ladybird.hu

Ezernyi szempontnak kell megfelelni, ha olyan e-mail kampányt szeretnénk, amely hatékony és összességében pozitívan hat a bevételeinkre. Mégis, az egyik legfontosabb, és amelyet nehéz automatizálni, az a szövegírás.

A Tisztelt Uram / Hölgyem kezdetű udvariaskodások és a termék-ár felsorolásból álló „értesítők” között lakik az aranyút. Igenis lehessen érezni, hogy egy olyan személy áll a levél mögött,

-          akinek van stílusa

-          akin érezni lehet, hogy fontos számára, amiről ír

-          aki képes humort vinni az üzleti ügyekbe is

-          aki bizonyos mértékig szórakoztató

-          aki nem tukmál, hanem érvel

A betűk sorát pedig mindenképpen fel kell dobni vizuális elemekkel. Kép, videó, hangfelvételek, grafikonok, ppt anyagok, letölthető kiegészítők, átlinkelések. A lényeg, hogy kapcsolódjon, akár az üzleti vonatkozáshoz, akár a szöveg hangulatához, de feltétlenül segítse elő a befogadást.

 

Tehát szakítsunk időt a szöveg formázására, érlelésére. Ha csak a sablon jön elő belőlünk, akkor inkább írjunk vázlatot arról, hogy mi lenne a jó tartalom és később álljunk neki az írásnak!

Szólj hozzá!

Címkék: tartalom szövegírás szöveg e mail kampány

A bejegyzés trackback címe:

http://szeximarketinges.blog.hu/api/trackback/id/tr602296493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.