HTML

LadyBird, a szexi marketing asszisztens

LadyBird, a szexi marketinges kalandjai a marketing, kommunikáció és értékesítés tengerén. A hullámok az online marketingről, e-mail kampányokról, sms kampányokról, online piackutatásról, értékesítés és telemarketing támogatásról és sok aktuális marketinget, és kommunikációt felölelő témáról csapkodnak.

Friss topikok

Az adatbázis építés az e-mail marketing „öreganyja”

2010.09.02. 21:53 www.ladybird.hu

Sokféleképpen szert tehetünk adatbázisra és a módszertől függően nagyon szór a minősége annak, ami a végeredmény lesz. Bár lehet, hogy a vásárlással sok munkát megspórolunk az elején, később aztán ez a munkamennyiség sokszorozódva tér vissza, amikor szegmentálni kell, a negatív reakciókra válaszolni, vagy azokkal kapcsolatos jogi utat bejárni.

Miért is akarunk egyáltalán adatbázist építeni?

Szeretnénk megtudni, hogy kik látogatják a weblapunkat, kiknek, milyen témakörben és módon érdemes tartalmat készíteni.

Minél több információt tudunk meg az ügyfelekről, annál személyre szabottabban tudunk kommunikálni.

Minél célzottabban kommunikálunk, annál nagyobb lesz az érdeklődés és megnő az esélye annak, hogy a lojalitást fokozzuk.

A lojálisabb ügyfelek már nagyobb bizalommal fordulnak felénk, így hatványozódik a vásárlás esélye is.

Adatbázist vásárolhatunk már készen is, de azok a személyek semmilyen előzetes tudással, érzelemmel nem rendelkeznek a termék/szolgáltatás kínálatunkról. Jobban megéri tehát, ha magunk „nevelünk” ki érdeklődőket, mi adunk nekik „szellemi” táplálékot, szoktatjuk rá őket a termékeinkre, mert ők visszatérő, hosszú távon is értékes vevők lehetnek.

Építhetjük ezt a bázist a weblapunkon, közösségi oldalakon, microsite-okon, versenyekhez, játékokhoz kapcsolt landing page-ken, stb. A cél mindig az, hogy bizonyos mértékig bevonjuk a saját világunkba a potenciális ügyfeleket, majd ők tegyék meg az utolsó lépést és csatlakozzanak, regisztráljanak, legyenek a közösségünk részei.

Szóval mindent bele! Ha már túl vagyunk a stratégiák, célok megfogalmazásán, a terepünk felmérésén, akkor álljunk neki és építsünk adatbázist ezeknek az elveknek a mentén és kezdjünk el hasznos impulzusokat adni a tagoknak!

Web hosting

Szólj hozzá!

Címkék: lojalitás e mail marketing adatbázis építés

A bejegyzés trackback címe:

http://szeximarketinges.blog.hu/api/trackback/id/tr542267751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.