Most folytatódik a bemutatása mindannak, amit a szexi marketing asszisztens, LadyBird magáévá tett a nyáron. Nem könnyű tartani a lépést vele, hiszen folyamatosan azon fáradozik, hogy minél kényelmesebb és tetszetősebb legyen a vele való… munka. Nézzük tehát, hogy milyen fejlesztéseken esett még át LadyBird:
Sikerült szabályozni a felhasználói üzenetek megjelenítését.
Bevezetésre került a spam pontozó, a funkciók elrejtésének lehetősége.
Bővültek az értékek, létrejött az alternatív mező is.
Mód nyílik a hivatkozások automatikus felvételére a küldemény szerkesztése után.
Több márkázható oldal, két új stílussal került be a rendszerbe.
Az sms számlázást összegre vonatkozóan mutatjuk és lehetővé vált a továbbküldés ismerősöknek.
A fix időpontú események lefutása pedig még megbízhatóbb lett.
Utána pedig gyere vissza és itt meséld el, mi az, ami tetszett, milyen kérdésed van, te mit változtatnál.
Bár a nyárnak vége, jövő héten kezdődik az üzleti kommunikációs szezon! Ez legalább annyi melegséggel tölt el, mintha kifeküdnénk napozni.
Éljen a szolárium!