HTML

LadyBird, a szexi marketing asszisztens

LadyBird, a szexi marketinges kalandjai a marketing, kommunikáció és értékesítés tengerén. A hullámok az online marketingről, e-mail kampányokról, sms kampányokról, online piackutatásról, értékesítés és telemarketing támogatásról és sok aktuális marketinget, és kommunikációt felölelő témáról csapkodnak.

Friss topikok

Nyárvégi takarítás az e-mail marketing sarokban

2010.08.24. 20:56 www.ladybird.hu

Bizony, egy jó háziasszonynak – mint Ladybird – de egy igazi házigazdának is kötelessége, hogy a nyári pókhálókat eltakarítsa az e-mail marketing sarokban. Nézzük végig, hogy mit is találunk itt, és szépen sorban leporoljuk őket.

  1. Elavult célok, elképzelések, stratégiák
  2. Hiányzó adatbázis-építő aktivitás
  3. Szegmentálatlan, régi, hiányos adatbázisok
  4. Rosszul megválasztott kiküldő rendszer
  5. Elnagyolt sablon szövegek
  6. Impulzusszegény e-mail-ek (link, kép, videó)
  7. Egyéb, kölcsönösen erősítő csatornák hanyagolása (közösségi oldalak, weboldal, blog, offline, stb.)

Ma a Hölgyeknek kedvezünk, akik teljesen bele tudják élni magukat egy szexi marketinges mindennapjaiba. Amint hazamennek, leporolják az e-mail marketing sarkot, nekiülnek még dolgozni egy kicsit, előveszik a LadyBird-öt... miközben egy kiváló férfi odaát a rumliszobában serényen teszi a dolgát - Kérjük, jelentkezzenek azok, akiknél ez nem így zajlik és írják meg, mi van helyette:

http://tinyurl.com/26wr52z 

  1. Mérföldkövek, mérések, mértékek – miért nem?
  2. Visszajelzések feldolgozása, utókövetés, eltérő verziók – önkritika bevezetése
  3. Kampány jelleg, komplex tervezés - merjünk nagyobbak lenni!
  4. Újra gondold át a stratégiát és kezdd elölről az egészet – a szemlélet leporolása

Ezek a pontok alapvetései lesznek a jó e-mail marketingnek, az apró kis porcicákra, vagy a nagyobb porzsákokra a későbbiekben kitérünk részletesen. De egy 2010-es felmérés szerint a megnyitások 92%-a, míg az átklikkelések 93%-a az első három napban történik meg. A klikkelések és megnyitások 98%-a pedig az első héten. Tehát nincs sok időnk, mert a jövő hét már szeptember, bele kell kezdenünk a nagytakarításba, hogy minél előbb olyan leveleket küldj ki Te is, amelyek hozzák a számokat és a bevételt is! 

Szólj hozzá!

Címkék: célok e mail marketing adatbázis építés e mail kampány megnyitások

A bejegyzés trackback címe:

https://szeximarketinges.blog.hu/api/trackback/id/tr302244832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.