Bizony, egy jó háziasszonynak – mint Ladybird – de egy igazi házigazdának is kötelessége, hogy a nyári pókhálókat eltakarítsa az e-mail marketing sarokban. Nézzük végig, hogy mit is találunk itt, és szépen sorban leporoljuk őket.
- Elavult célok, elképzelések, stratégiák
- Hiányzó adatbázis-építő aktivitás
- Szegmentálatlan, régi, hiányos adatbázisok
- Rosszul megválasztott kiküldő rendszer
- Elnagyolt sablon szövegek
- Impulzusszegény e-mail-ek (link, kép, videó)
- Egyéb, kölcsönösen erősítő csatornák hanyagolása (közösségi oldalak, weboldal, blog, offline, stb.)
Ma a Hölgyeknek kedvezünk, akik teljesen bele tudják élni magukat egy szexi marketinges mindennapjaiba. Amint hazamennek, leporolják az e-mail marketing sarkot, nekiülnek még dolgozni egy kicsit, előveszik a LadyBird-öt... miközben egy kiváló férfi odaát a rumliszobában serényen teszi a dolgát - Kérjük, jelentkezzenek azok, akiknél ez nem így zajlik és írják meg, mi van helyette:
http://tinyurl.com/26wr52z
- Mérföldkövek, mérések, mértékek – miért nem?
- Visszajelzések feldolgozása, utókövetés, eltérő verziók – önkritika bevezetése
- Kampány jelleg, komplex tervezés - merjünk nagyobbak lenni!
- Újra gondold át a stratégiát és kezdd elölről az egészet – a szemlélet leporolása
Ezek a pontok alapvetései lesznek a jó e-mail marketingnek, az apró kis porcicákra, vagy a nagyobb porzsákokra a későbbiekben kitérünk részletesen. De egy 2010-es felmérés szerint a megnyitások 92%-a, míg az átklikkelések 93%-a az első három napban történik meg. A klikkelések és megnyitások 98%-a pedig az első héten. Tehát nincs sok időnk, mert a jövő hét már szeptember, bele kell kezdenünk a nagytakarításba, hogy minél előbb olyan leveleket küldj ki Te is, amelyek hozzák a számokat és a bevételt is!