A nyár valahogy mindig arról szól, hogy beszerzünk kütyüket, előtte tavasszal a karbantartásra helyezzük a hangsúlyt, némi fejlesztéssel és nyáron aztán mutogatjuk magunkat. Nos, nincs ez másként Ladybird-del, a szexi hírlevél küldővel sem.
Megújult a belseje, és a belépés után a menüpontokat már más sorrendben és formában találjátok, reményeink szerint most logikusabban.
Szuper, új fejlesztés a Beállítás varázsló. Képzeljétek el, amikor egy kacér marketing asszisztens kézen fog titeket és bevezet a beállítások rejtelmeibe, kvázi kis oktatást tart belőle. Hmm.
(Na mi ez? A megoldásokat ide kérjük: http://tinyurl.com/26wr52z )
Az üzenetek listájánál egy keresőt helyeztünk el, amivel az eddigieknél is tisztábban és gyorsabban találhatjátok meg az aktuális kampány elemeit.
A szegmentálásnál bekerült két új csoportfeltétel, mint sablon, ezzel is újabb szakmai támogatást, ötletet adva a csoportok kialakításához.
A címzetteknél ugyancsak két új szűrő került be a minél hatékonyabb munka érdekében és a címzettek csoportba kerülésénél is találtok egy kis ráncfelvarrást.
Sikeresen átszabtuk a küldemény előnézet funkciót is úgy, hogy még jobban kézre álljon a kigondolt szoknya / nadrág és még jobban menjen a külsőségek kialakítása.